Aktualności

Awaria Sieci ciepłowniczej
Informujemy mieszkańców, że nastapiła bardzo poważna awaria sieci ciepłowniczej i obecnie wstrzymane są dostawy ciepła do wszystkich obiektów zasilanych z ciepłowni. Czas naprawy na ten moment jest trudny do ustalenia. Wszystkie służby techniczne zaangażowane są w naprawę tak aby przerwa w dostawie ciepła była jak najkrótsza.
AKTUALIZACJA: Planowane przywrócenia dostaw ciepła - późne godziny wieczorne.
AKTUALIZACJA: Planowane przywrócenia dostaw ciepła - późne godziny wieczorne.

Odczyty Wodomierzy
W trosce o bezpieczeństwo nasze jak i Państwa zdecydowaliśmy się na ograniczenie kontaktów. Z uwagi n a konieczność rozliczania wody na koniec roku bardzo prosimy o podanie odczytów wodomierzy w sposób wybrany z poniższych:
1. Wypełnioną kartę odczytu wodomierzy dostarczyć bezpośrednio do biura "DOM" do skrzynki podawczej;
2. Wypełnioną kartę odczytu wodomierzy wysłać jako załącznik ( skan) lub zdjęcie w poczcie elektronicznej na adres woda@biurodom.com.pl'
3. Stany wodomierzy można również podać telefonicznie na numer 74 853 68 54 lub na numer komórkowy 500-750-252;
4. Zdjęcie wodomierzy ze wskazanym adresem można również wysłać SMS na numer 500-750-252 lub za pomocą aplikacji WhatssApp.
Ponadto inmformujemy, że wskazanie wodomierzy przekazane przez właściciela jest podstawą do rozliczania wody i/lub odprowadzania ścieków w danym okresie rozliczeniowym.
W przypadku braku informacji ze strony odbiorcy o wskazaniu wodomierza po upływie 10 dni kalendarzowych rozliczenie będzie dokonywane na podstawie szacowanego zużycia wody.
Po kolejnym okresie rozliczeniowym dokonuje się odczytu i rozliczenia wody z uwzględnieniem wcześniejszej prognozy.
1. Wypełnioną kartę odczytu wodomierzy dostarczyć bezpośrednio do biura "DOM" do skrzynki podawczej;
2. Wypełnioną kartę odczytu wodomierzy wysłać jako załącznik ( skan) lub zdjęcie w poczcie elektronicznej na adres woda@biurodom.com.pl'
3. Stany wodomierzy można również podać telefonicznie na numer 74 853 68 54 lub na numer komórkowy 500-750-252;
4. Zdjęcie wodomierzy ze wskazanym adresem można również wysłać SMS na numer 500-750-252 lub za pomocą aplikacji WhatssApp.
Ponadto inmformujemy, że wskazanie wodomierzy przekazane przez właściciela jest podstawą do rozliczania wody i/lub odprowadzania ścieków w danym okresie rozliczeniowym.
W przypadku braku informacji ze strony odbiorcy o wskazaniu wodomierza po upływie 10 dni kalendarzowych rozliczenie będzie dokonywane na podstawie szacowanego zużycia wody.
Po kolejnym okresie rozliczeniowym dokonuje się odczytu i rozliczenia wody z uwzględnieniem wcześniejszej prognozy.

OGRANICZENIE KONTAKTU
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz naszych mieszkańców zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt w biurze.
Informujemy, że wszelkie sprawy nie wymagające bezpośredniego kontaktu można załatwić telefonicznie lub drogą elektroniczną za pomocą poczty mailowej. Dziękujemy.
Informujemy, że wszelkie sprawy nie wymagające bezpośredniego kontaktu można załatwić telefonicznie lub drogą elektroniczną za pomocą poczty mailowej. Dziękujemy.

KOMUNIKAT
W związku z trwającą epidemią koronowirusa Biuro "DOM" Zarząd i Obrót Nieruchomościami wstrzymuje do odwołania wszystkie planowane zebrania wspólnot mieszkaniowych.